Միանում (Թաիլանդ) ծնվեցին աշխարհին (գոնե գիտությանը) մինչ այդ անծանոթ արատով երկվորյակներ,որոնք մարմնով իրար կպած էին։Ֆիզիկական բոլորովին նույնատիպ արատը նրանց դարձրե էր անբուժելի;
Մասնագետնրը թերթերը գրեցն այդ չտեսնված ու չլլսված երևույթի մասին,և հիվանդությունը քաղաքի անունով էլ կոչեցին ՝ <<Միամի երկվորյակներր>>։Սակայն հարցը դրանո չփակվց։Բժշկական արտահայտությունը դարձավ նաև զանազան համեմատությունների ու փոխաբերությունների հիմքը։Ընդհանրապես հարկ է լինում նշելու երկու արարածների նմանաությունը,իսկույն ասում են <<Կարծես Միամի երկվորյակներ լինեն>>”։
228
Սարի լանջից ջուրը խշխշալով իջնում էր։
Մի մարդ ջրից հագեցած ասաց․
-Ձայնդ ականջ է ծակում ավելի լավ է չլիներ։
-Ինչ-ինչ-ի՞նչ,-զարմացավ ջուրը
-Տեսա՜ր,-պատասխանեց մարդը,-ձայնդ խանգարեց խոսքս չհասավ քեզ։
Հասավ ու շատ էլ լավ հասավ
229
Հարուստ հումք- աղքատ հումք
Խելքից զուրկ-խելացի
Հարուստ անտառներ-աղքատ անտառներ
Աղքատ գետեր-հորդառատ գետ
Հարուստ հանածոներ-հանածոներից զուրկ
Կենդանիներով հարուստ – կենդանիներից զուրկ
Կենդանիներից զուրկ անտառը գտնվում էր անմխիթար վիճակում։
Բնապահպանները փորձում էին կանխել ջրէկի կառուցումը հորդառատ գետի վրա։
Խոսրովի հարուստ անտառները մեծ նշանակություն ունեն հայաստանի բնության համար։
230
Ինչ առյուծ,այդ վախկոտը, նա ստևերից էլ է վախենում։
Այդ վախկոտն ինքն իր ստվերից էլ է վախենում։
Որսորդն ինքն էր հրացանի թփի տակ թողել։
Որսորդը խուսափում էր հարևանին հանդիպելուց,ախր նրա հրացանն էր թփի տակ թողել։
Պապն իր երկար կյանքի ընթացքում այդպիսի գեղեցկություն չէր տեսել։
Նա հյուրերին ողջունեց իր իմացած բոլոր լեզուներով,բայց նրանք կարծես թէ նորից չհասկացան։
Գնչուն ասում էր,որ նա ամբողջ աշխարհում ման է եկել;
Հայրը որդու մասին ասում էր,որ նա իր տեսած ամենախելացի երիտասարդն է։
Որդուն ուղղված նամակում գրում էր,որ իրենով հետաքրքրվողներին թող ասի,որ նա շուտով գալու է ։
Երգչի ճճասում էր,որ ինքը շատ վաղուց է ճանաչում,նա իր մանկության ընկեր է եղել։
231
համակարծիք
Անդրադարձ,
Արտագրել,
Նախահարված
Վերադարսել
գերօրոք
232
Իմ սիրած վայրը դա Չերնոբիլ քաղաքն է։Ինձ գրվում է այդ քաղաքի միստիկ ատմասֆերան։ Այդտեղ հիմնկանում գնում են ստալկերները։Այդտեղ լինելը խստիվ արգելվում է պետության կողմից,բայց էքստրեմալներին դա չի կանգեցնում; myan
10:26 234 1.Ա տարբերակում ասվում է, որ բոլոր դասարանների աշակերտները իրար հետ քսանհինգ աշակերտ կա։ Բ տարբերակում ասվում է, որ ամեն դասարանում քսանհինգ աշակերտ կա։ 2.Ա տարբերակում ասվումն է,որ շրջանի գյուղերում ընդհամենը երկու դպրոց կա։ Բ տարբերակում ասվում է, որ շրջանի ամեն գյուղում երկուական դպրոց կա։ 3.Ա տարբերակում ասվում է, որ բոլոր թռչունները իրար հետ չորս փետուր գցեցին։ Բ տարբերակում ասվում է, որ ամեն մեկը չորս փետուր գցեց։ 4.Ա տարբերակում ասվում է, որ ամրոցում ընկերներըվմի տուն ունեին։ Բ տարբերակում ասվում է,որ ամրոցում ամեն ընկեր իր տունն ուներ։ 235.Գոություն ունեն մեկ ից երկու մետր երկարությունը ունեցող հսկա որդեր.:Այդ հսկաներից մեկը մեգասկոլիտեսը, որը մատի հաստություն ունի, ապրում է իր փորած ստոր երկրյա շաղիվներում:Նրա օրգանիզմը այնքան է հարմարվե ստոր երկրյա կյանքին, որ հողից հանելիս իսկույն խեղճանում է 236 Դուք ինչ որերերուն տախտակի վրա ամրացրեցիք այդ վանդակը: Ինչու դու դու քո հոտն դաշտում արածեցրեցիր: Հավերը երկարացրին վզիկները դեպի ներքև,նայեցին դես ու դեն: Նա իր ձիուն մեծացրեց չամչով ու գարիով: Ես հավանաբար ձանաձրացրեցի ունկնդիրներին: Մենք անզգուշորեն թռցրինք արևկող անող թրչուններին: 237 Մի իրար սիրող զույգ կար։Մի ժամանակ անց տղան իմանում է,որ իր ընկերուհին դավաճանում է իրեն։Նա ցավին չէր դիմանում և ուզում էր ինքնասպան լինել։Մի օր սրճարանում նա սուրճ պատվիրելուց ծանոթացավ մատուցողուհու հետ և մի տեղ հրավիրեց։ Նրանք սկսեցին սիրել իրեր, ամուսնացան և ունեցան մի սիրուն երեխա։Եվ եթե տղան իր ընկերուհու դավաճանության մասին չիմանար նա երևի չէր էլ ծանոթանա իր իսկական կեսի հետ։Հիշեք կյանքը ինչքան էլ վատ վարվի ձեզ հետ նա հետո ձեզ կտա ավելի պայծառ նվեր։ Հ․Գ․ Կյանքը հրաշալի չէ 238 Երբ գետը զայրանում է, կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի։ Գետը զայրանում է, թե չէ՝ կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի։ Որ գետը զայրանում է, կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի։ 239 Երբ գետը զայրանում է, կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի։ Գետը զայրանում է, թե չէ՝ կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի։ Որ գետը զայրանում է, կամուրջը նրա հոսանքը բաժանում է ճյուղերի։ 240.Սրտաբուխ ու մտերիմ այդ ձայնը ուշքի բերեց նրան: Այդ ձայնը` սրտաբուխ ու մտերիմ, ուշքի բերեց նրան: Գարնան երեկոյի նման գգվող մի ժպիտ թառել էր դեմքին: Մի ժպիտ թառել էր դեմքին`գարնան երեկոյի նման գգվող: Կոչտուկներով պատած ու հողաբույը ձեռքերը հարգանք էին ներշնչում: Ձեռքերը` կոչտուկներով պատած ու հողաբույը հարգանք էին ներշնչում 233.Գրել-գրվել, գրավել-գրավվել, ծեծել-ծեծվել,թրջել-թրջվել,թխել-թխվել, աղացել-աղացվել, տաշել-տաշվել, վրդովել-վրդովվել,կապել-կապվել, սպանել-սպանվել, նկարել-նկարվել, կեղտոտել-կեղտոտվել: Ուղղակի քեզ պատկերացնում այն գոյականի տեղը ում հանդեպ կատարվում է գործողություն օր.` ծեծել-մեկին ծեծում են, քեզ դնում ես այդ ծեծվողի տեղը և դառնում է` ծեծվել
241․Ընդգծված բառերը բառակապակցույթունները ու արտահայտտությունները փոպարինիր իմաստով մոտ (հոմանիշ)բառերով,բառակապակցություններով. Մեր հարուրամյակից առաջ 219 թվականին կարթագենցի զորավար Հանիբալը հարձակվեց իսպանական Սագունտ քաղաքի վրա: Ներքև իջնելը ավելի դժվար թր քան վերև բարձրանալըՆրա ոչ Լոնդոնում կա մի ակումբ որի անդամներն ապրում են հին տներում ու դղյակներումև չեն գործածու այն,ինչ հայտնագործվել է 1500 թվականւց հետո։Ոչ շատ ուշ ակումբից վտարվեցւին նրա երկու անդամները,որովհետև նրանք իրենց բնակարանում հեռախոս էին քաշել։ Անտարկտիդան աշխարհի վեց մայր ցամաքներից մեկն է։Երկրի վրա մարդու հայտնվելուց շատ ժամանակներ առաջ Անտարկտիդայում տաք էր ,բուսնել էին արևադարձային բույսեր,գոյություն ունեին շատ կենդանիներ։ Ալժիրում Սիդի Բել Աբաս փոքրիկ քաղաքի մոտ,թանաքի մի լիճ գոյություն ուներ։Այդ լճոըն ոչ մի կենդանի չի ապրում։Հեղուկը միայն թանաք է,և նրանով կարող են միայն գրել։Կրկեսի Ժաննա անունով փիղն ուղղակի քայլում էր ավստրիալական Կլագենֆուրտ քաղաքի փողոցներից մեկով։Հանկարծ նա մկնիկ տ
Եսավ և միանգամից փախավ։Այդպիսի ուրիշ
245․Ծանր օրվանից հետո տղան նստել էր շենքի տանիքին, որպեսզի մի քիչ հանգստանար մարդկանցից։Նրան ոչինչ չէր հետարքրում։Քաղաքի անցուդարձը ավտոմեքենաների ձայները հաճելի էին նրան։Իր հետ նա վերցրել էր մի շիշ գինի,որի կեսը արդեն խմել էր աստիճանները բարձրանալուց։
246.ա)ահյուրընկալ,զրույցընկեր,դյուրԸնկալ,գահԸնկեց,անԸնդհատ,համԸնթաց․
Բ)միջՕրե,հանապազօրյա,ոսկեզՕծ,ապՕրինի,առՕրյա,առՕրեական,բացՕթյա,բարՕրություն,զՕրուգիշեր․
Գ)ՄանրԷ,վայրէջք,հնԷաբան,որևԷ,երբևԷ;
247․Զարմանքի պատճառով նա քարացած կանգնեց քաղաքի հրապարակում։
Հայացքը հառել էր անթափանց խավարին որտեղ թռչում էին անհամար լուսատիտիկներ։
Վերջին այցելուն ուշադիր նայում էր այդ նկարին,որը շատ մեծ ազդուցություն էր թողել իր վրա։
248.
Արտակը հարգելի բարևեց բոլորի ևմոտեցավ հորը։
Հասմիկը հիմա հավանբար հասուն օրիորդ է։
Զարմացած երեխան մոտեցավ արջուկին։
Մագաղաթյա մատյանը դրված էր սեղանին։
249․
Նոթբուքը ինձ է պատկանում։Նոթբուքը իմն է։
Թագավորը միտք ուներ ծաղկեցրել երկիրը։Թագավորը ուզում էր ծաղկեցնել երկիրը:
Խոսքը գնում էր Երևանի մասին։Խոսքը Երևանի մասին էր։
250․Խուճապահար թռչունի նման մի աղջիկ մոտեցավ հավքվածներին։
Մի աղջիկ խուճապահար թռչունի նման մոտեցավ հավաքվածներին։
Վերջալույսի շողերով օծված Լեոն առասպելական մի նավապետ էր կարծես:
Լեոն վերջալույսի շողերով օծված մի նավապետ էր կարծես։
Կարկաչուն ու հստակ փայնը գլուխը գցած զանգը բոլորին հավաքում էր եկեղեցում։
251.Թագավորը ուզում էր անմահացնել իր անունը,դրա համար գնում է բանտ,որպեսզի ազատի այն ցմահ կալանավորներին,ովքեր իրոք զղջացել էին իրանց գործած մեղքերի համար։Երբ թագավորը սկսեց հարցուփորձ անել բանտարկյալներին,նրանք մեղադրեցին իրենց դատող դատավորներին,համուզեցին որ անմեղ են,բայց ոչ մի կերպ չընդունեցին իրենց մեղքերը։Բայց թագավորը հասկացավ ,որ այդ կալանավորները ոչ մի ճիշտ բան չեն ասում։Այդպես թագավորը տխրեց,ափսոսալով ,որ չի կարող իր անունը թողնել ժողովրդի մեջ։Երբ արդեն ագավորը արդեն դուրս էր եկել բանտից,անկյունում տեսնում է մի երիտասարդի,մոտենում է նրան և հարցուփորց անում։Տղան ընդունում է իր բոլոր մեղքերը,և թագավորը հասկանալով որ նա զղջում է,ազատ է արձակում երիտասարդին։
․252․
Ես ուրախ կլինեմ երբ ամեն ինչ կկարգավորվի։
Երբ ուրախ կլինեմ երբ ամեն ինչ կկարգավորվի
Դու քաջ ես ու անձնվար, ես համուված եմ որ դու կարդարացնես մեր հույսերը։
Ես համուզված եմ որ դու կարդարացնես մեր հույսերը,որովհետև դու քաջ ես ու անձվար։
Մարդու արյունատար մազանոթների ընդհանուր երկարությունը հարյուր հազար կիլոմետրի է հասնում,զարմանալի է բայց դա հասարակաիծ երկու անգամ երկար է։
253.
Դեպքը եղել է ամերիկյան թատրոնում։
Երկու մարդասպան,որոնք աշխատում էին գումարով,այդ օրը եկել էին թատրոն դիտելու։
Նրանց նստել էին վերջին շարքում,նրանց դիմաց Աբրահամ Լինկոլն էր նստած։
Մարդասպաններից մեկի ընտանիքին Լինկոլնը աքսորել էր երկրից,այդ ամենից հետո այդ երիտասարդը գումար հայթհայթելու համար սկսեց զզբաղվել այդ գործով։
Նրա ընկերը նույնպես գիտեր այդ պատմության մասին։
Երիտասարդը իր տարիքով ավելի մեծ կոլեգային արդեն հոգրեցրել էր իր խոսակցություններով վրեժի մասին,երբ փորցառու մարդասպանը երիտասարդին ասաց։
Երկար խոսլեու կարիք չկա,եթե ասածտ կարող էս ապուցեցել գործով:
254.
Անօգուտ կլիներ հաշվել թե ընդհանրապես ինչքան ճանապարհ է կառուցել մարդկությունը։
Մտածում էի որ հեծանիվը կփոխեր իմ կյաքնը

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога